تازه ترین خبرها درباره ویروس کرونا

به گزارش رکنا، امارات تائید کرد که 102 نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند

1- امارات اعلام کرد 102 نفر به شمار مبتلایان به کرونا در این کشور افزوده شده، یک نفر جان باخته و سه نفر نیز بهبود یافته اند.

2- تا کنون 220 هزار نفر در امارات برای پی بردن به ابتلای آنها به کرونا، مورد آزمایش قرار گرفته اند.

3- شمار قربانیان کرونا در جهان ار مرز 30 هزار نفر عبور کرده و آمریکا و اروپا روزهای تلخی را تجربه می کنند. در اروپا 20 هزار نفر جان باخته اند. در اسپانیا در خلال 24 ساعت گذشته 834 جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند.

4- از چهارم آوریل تا اطلاع بعدی ساکنان امارات باید در خانه باقی بمانند در غیر اینصورت 2000 درهم جریمه خواهند شد. فقط کسانی که برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شده اند از این جریمه معاف خواهند بود.

5- ولیعهد ابوظبی روز یکشنبه درباره مسایل مرتبط با کرونا با رئیس جمهور عراق تلفنی گفتگو کرد.

6- شبکه حمل و نقل عمومی در سراسر دوبی متوقف شده است. حرکت تاکسی ها، قایق ها و دیگر شناورها تا سی آوریل در دوبی ممنوع اعلام شده است.

7- دولت بحرین از قطر خواسته است از دخالت در امور مربوط به بازگرداندن اتباع بحرین به کشورشان خودداری کند.

8- دولت قطر با استفاده از خطوط هوایی خود 31 نفر از شهروندان بحرینی را از ایران به دوحه منتقل کرده است اما دولت بحرین با بازگشت این افراد به کشورشان مخالفت می کند.

9- دولت بحرین اعلام کرد این کشور خود برای بازگرداندن شهروندانش از ایران برنامه داشت و ایران با اعزام آنها به دوحه با هوایپمای مسافربری در واقع سلامت آنها را به خطر انداخته است.

10- دولت مصر در تلاش برای مهار کرونا چندین بیمارستان را تعطیل و ساکنان چند روستا را قرنطینه کرده است. یکی از بیمارستان های قاهره در پی پیدا شدن یک مورد ابتلا به کرونا تخلیه شد تا ضدعفونی شود. در دیگر شهرهای مصر نیز چند بیمارستان برای ضد عفونی شدن تخلیه شده اند.

11- در عمجان یک مرکز تولید ماسک به علت تولید ماسک غیر بهداشتی تعطیل شد. ماموران وزارت بهداشت عجمان در گشت زنی ها خود به وجود این مرکز تولیدی پی برده و آنرا تعطیل کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟