پزشک متخصص همدانی شاخ کرونا را شکست + عکس

دکتر فریبرز نیازی

به گزارش رکنا ، دکتر فریبرز نیازی، متخصص بیماریهای کودکان است که این روزها توانسته کرونا را شکست دهد گفت: در روزهای اول در بیمارستان به این ویروس مبتلا شدم و وقتی علائم اولیه را دیدم بلافاصله خود را در خانه قرنطینه کردم.

او افزود: با ادامه بیماری در روزهای بعد به بیمارستان مراجعه و اقدامات تشخیصی و درمانی را انجام دادم.

این متخصص بیماریهای کودکان اکه امید کودکان را بعد از خدا به او و همکارنش در کادر درمان می دید ادامه داد: امیدم را هر روز بیشتر کرده و استراحت و مصرف مایعات فراوان، هوشیاری نسبت به سیر بیماری و پرهیز از درمان های خرافه ای و سنتی رمز بهبودی من بود.

دکتر فریبرز نیازی با تاکید بر اینکه بیایید با ماندن درخانه بدون درگیری با ویروس ، کرونا را شکست دهیم بیان کرد: به همشهریان توصیه می کنم از مراجعه بی مورد به بیمارستان بپرهیزند.

او ادامه داد: بهتر بود وقتی کرونا بما حمله کرد‌ ما با آن نمی جنگیدیم چون حتی اگر آنرا شکست دهیم باز هم ما بودیم که کشته دادیم.

نیازی ادامه داد: ما بودیم که دربیمارستان باحال بد بستری شدیم و باز ما بودیم که در منزل دوران سخت بیماری را پشت سر گذاشتیم.

این پزشک متخصص با بیان اینکه تنها راه مقابله با این ویروس در خانه ماندن است گفت: ای کاش وقتی بما حمله کرد و گفت ترسو بیا با من بجنگ ما واقعا ترسو بودیم و از خانه بیرون نمی آمدیم.

او برای بازگشت به کمک برای درمان مردم آماده است و خط مقدم مبارزه با کرونا را اگر چه ضربه ای از کرونا خورده ولی ترک نمی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟