دستگیری 2 نگهبان ساختمان به جرم سرقت تجهیزات ساختمانی / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرگرد "حسن الهی" گفت: شامگاه سوم فروردین ماموران کلانتری 166 لواسانات با تماس تلفنی مالک ساختمانی نیمه کاره ای در جریان سرقت آهن آلات ساختمانی قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران در محل، مالک ساختمان اظهار داشت، به علت شیوع بیماری ویروس کرونا و دستورهای پزشکی در خانه بمانیم با جلوگیری از شیوع این ویروس به فعالیت ساختمانی ادامه نداده و هر چند وقت یک بار به ساختمان نیمه کار سر می زنم.

این مقام انتظامی توضیح داد: شاکی ادامه داد، امشب هم طبق روال گذشته به ساختمان سر زدم و متوجه شدم حدود 200 کیلو آهن آلات ساختمانی که در طبقه پایین ساختمان نیمه کاره ام موجود بوده به سرقت برده است.

سرگرد حسن الهی ابراز داشت: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت، دو کارگر به عنوان نگهبان در ساختمان حضور دارند و با وجود حضور این کارگران، هر دو کارگر اظهار بی اطلاعاتی از زمان و چگونگی سرقت آهن آلات می کردند که هر دو کارگر نگهبان ساختمان برای بررسی های پلیسی به کلانتری لواسانات انتقال یافتند.

کلانتر محله لواسانات عنوان کرد: هر دو متهم پس از انتقال به کلانتری که به اظهارات ضد و نقیض پناه برده بودند به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند، آهن آلات سرقتی را پس از سرقت به مکانی دیگر منتقل کرده ایم و قصد داشتیم تا در فرصت مناسب دیگری آن ها را بفروشیم.

این مقام پلیسی عنوان کرد: با هماهنگی های قضائی در گام بعدی تحقیقات پلیسی، از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی کشف و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟