اولین آتش سوزی تهران در سال جدید / یک خانه خاکستر شد

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن تبریک سال نو به شهروندان تهرانی و هموطنان، بیان کرد: آخرین حادثه سال ۱۳۹۸، یک دقیقه قبل از آغاز سال نو در ساعت ۷:۱۸ صبح رخ داد. ایستگاه ۸۸ به محل حادثه در خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارک وی، خیابان مریم اعزام می‌شود.

وی افزود: ابتدا مشاهده دود در یک منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود اما بعد از اعزام و بررسی نیروهای آتش نشانی موردی در این خیابان مشاهده نمی‌شود. این آخرین زنگ ایستگاه و حادثه اعلام شده به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر داری تهران در سال ۱۳۹۸ بود.

ملکی درباره نخستین حادثه سال جدید، گفت: این حادثه در ساعت ۷:۲۳ صبح در خیابان شوش غربی، کوی ایوان رخ داد. این حادثه حریق در یک خانه مسکونی اعلام شد که علت آن افتادن شمع سفره هفت سین بوده است.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با بیان اینکه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی صاحب خانه حریق را خاموش کرده بود، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بازدید و بررسی در محل حادثه را انجام می‌دهند و بدون خسارت سنگین و تلفات انسانی به ایستگاه برمی‌گردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟