بازداشت خانم پرستار مدعی 100 کشته کرونایی / او اصلا پرستار نیست! + جزییات

به گزارش رکنا،سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز(۲۹ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی پیرامون ادعای یک پرستار جعلی در خصوص اوضاع بسیار وخیم انتشار ویروس کرونا و مرگ صد نفر از شهروندان در یک روز و شرایط بحرانی استان و کشور در مقابله با این ویروس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادمه روند رسیدگی این پرونده، اخباری مبنی بر دستگیری عامل انتشار کلیپ ذکر شده توسط عوامل اطلاعات سپاه پاسداران استان هرمزگان منتشر که گزارش خبریی آن نیز از طریق بخش خبری ۲۰۳۰ صداو سیما پخش شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تکذیب خبر پخش شده در فضای مجازی و صداوسیما از طرف اطلاعات سپاه پاسداران و سخنگوی دستگاه قضائی، تصریح کرد: با توجه به تأثیر منفی کلیپ ذکر شده بر افکار عمومی و بروز التهاب و تشویش در جامعه، با اقدام های فنی و تخصصی متهم اصلی پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا هرمزگان در تهران شناسایی شد.

سردار جعفری یاد آور شد: با هماهنگی قضائی بعمل آمده، این پرستار جعلی توسط پلیس فتا تهران بزرگ دستگیر و در سیر مراحل قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که به آرامش و امنیت روانی مردم و جامعه خدشه وارد کند و آرامش مردم را برهم زند قاطعانه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟