یک عکس از دیوانه ترین پسر جوان / او تا مرگ فاصله ای نداشت / امریکا

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است ماجراجویی خطرناک یک شناگر جوان را در دریاچه‌ای یخ زده به تصویر می‌کشد. " جیسون کلارک "، پس از غوطه ور شدن در دریاچه یخ زده در حالی توانست راه خروج به سطح آب را پیدا کند که به گفته خودش با مرگ فاصله‌ای نداشت.

بنا به ادعای جیسون او پس از رفتن به زیر آب در حالی که تصور می‌کرد در زیر یخ دریاچه گرفتار شده است در آخرین لحظه راه خروج را پیدا کرد. جیسون که ظاهرا با تجربه این ماجراجویی دچار وحشت شده بود گفت نباید چنین کاری را انجام می‌داد. بنا به گفته جیسون او در حالی در معرض خطر مرگ قرار گرفته بود که سوراخی را که برای خروج از آب ایجاد کرده بود از بالای آب و در زیر آب تفاوتی نداشت.

جیسون که بیش از ۴۰۰ هزار فالوور در تیک توک دارد این ویدئو را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. در ابتدای ویدئو این شناگر به همراه چند نفر دیگر روی دریاچه یخ زده دیده می‌شوند. در حالی که جیسون در نزدیک محلی که قرار است وارد آب شود ایستاده محل خروج خود را چک می‌کند. لحظاتی بعد او وارد آب شده و در حالی که به نظر می‌رسد راهش را گم کرده باشد با زدن چند ضربه با پشت خود برای شکستن یخ سطح دریاچه نیز اقدام می‌کند. سرانجام در آخرین لحظات او سوراخی را که پیش از ورود به آب روی سطح دریاچه برای خروج خود ایجاد کرده بود پیدا کرده و از آب بیرون می‌آید.

ویدئوی جیسون از زمان انتشار در تیک توک تاکنون بیش از ۲۱ میلیون بیننده داشته است. همچنین ویدئوی منتشر شده او در اینستاگرام بیش از ۱۶۰ د هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « با دیدن این ویدئو دچار استرس شدید شدم. »

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟