خودکشی دردآور عروس جوان در بهارستان تهران

به گزارش رکنا، درحالی که این روزها همه درگیر اخبار کرونایی می باشند روز گذشته دختر تازه عروس اهل شهرصالحیه در سناریوی مرموزی با خوردن قرص برنج به زندگی خود پایان داد.

گفتنی است که ظهر روز گذشته یک تماس تلفنی خبر تلخ مرگ مشکوک این دختر ۲۴ ساله را به سازمان آتش‌نشانی شهرصالحیه داد که مأموران نیروی انتظامی و سازمان آتش‌نشانی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

بنابر این گزارش، در بررسی‌های اولیه مأموران نیروی انتظامی معلوم شد این دختر جوان به تازگی راهی خانه بخت شده اما هنوز انگیزه وی برای خودکشی با قرص برنج معلوم نمی باشد.

جسد این دختر جوان پس از تنظیم صورتجلسه به سازمان آتش‌نشانی شهرداری صالحیه به جهت انتقال به پزشکی قانونی و سیر دیگر مراحل قانونی تحویل داده شد.

بدون تردید بروز اینگونه اتفاقات بسیار تلخ بوده و افزایش آمار خودکشی به عنوان یک آسیب اجتماعی در شهرستان بهارستان مطمئناً به دلیل افزایش مشکلات و دیگر آسیب‌های اجتماعی می باشد.

درپایان لازم به ذکر است که باتوجه به اخبار مختلفی که در رابطه با خودکشی‌های موفق و ناموفق در سطح شهرستان و در طول سال جاری منتشر شده است بدون شک رسیدگی به این معضل اجتماعی نیازمند اقدامات جدی مسئولین مربوطه است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟