کشف بیش از 22 تن مواد افیونی در پایتخت / سالی پر تلاش با عزت و افتخار را گذراندیم

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "حسین رحیمی " در همایش پایان سال فرماندهان، روسا و مدیران فاتب که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به اینکه با عنایت خداوند متعال و تلاش و دوندگی و همت بالای همکارانم در پلیس پایتخت، سالی با عزت و افتخار را گذراندیم، بیان داشت: در پایان سال 98 که سالی سرشار از حوادث و اتفاقات گوناگون بود جا دارد که از همه همکاران و خانواده بزرگوار آنها که با همراهی و همدلی خود در تامین امنیت نقش آفرینی کردند، قدردانی کنم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کاهش آمار سرقت در بخش سرقت های منزل، موتور سیکلت،کیف قاپی، عنوان داشت: با تلاش های صورت گرفته در سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه سرقت های به عنف 11 درصد کاهش داشته ایم.

سردار رحیمی با اشاره به کشف بیش از 22 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در پایتخت ، گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی با تلاش شبانه روزی کارکنان راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با کاهش حدود 40 نفر کشته، توانسته ایم رتبه اول کشور را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پلیس سایبری، پلیس امنیت عمومی و امنیت اقتصادی و پلیس راه و ... توفیقات بسیار خوبی را در سالی که گذشت به دست آورده ایم که این توفیقات محصول تلاش های بی وقفه کارکنان جمعی فاتب بوده است، بیان داشت:بحمدالله سالی سرشار از عزت، آبرو و موفقیت را در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پشت سر گذاشته ایم که این موضوع محصول تلاش و همدلی شما عزیزان است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا متاسفانه برخی در فضای حقیقی با احتکار ، گران فروشی و ... اقلام مورد نیاز از جمله ماسک و دستکش های طبی و چه برخی در فضای مجازی با انتشار شایعات و اکاذیب موجب تشویش اذهان عمومی جامعه می شوند که با این گونه افراد با شدت برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد در شرایطی اینچنینی برخی افراد فرصت طلب با جان و مال مردم بازی کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بیانات و حساسیت و توجه ویژه مقام معظم رهبری در خصوص ویروس منحوس کرونا و لزوم جدیت ما در این مهم، عنوان داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،خروجی های تهران در مبادی های 6 گانه برای شناسایی افرادی که به ویروس کویید 19 مبتلا شده اند کنترل خواهد شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه باید از مسافرت های غیر ضروری اجتناب کرد و با توجه به شیوع این ویروس خطرناک باید در خانه بمانیم چرا که فرصت ، فرصت مناسبی برای به مسافرت رفتن نیست، گفت: به کارکنان فاتب ابلاغ شده است که ضمن پرهیز از مسافرت ، تعطیلات نوروزی خود را در منازل خود سپری کنند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع بیش از 11 هزار بسته شامل ماسک، دستکش های طبی، مواد ضد عفونی کننده برای کارکنان فاتب و خانواده های آنان، افزود: تاکید شده است در محیط های کاری بهداشت فردی و محیطی به منظور مراعات حال کارکنان و ارباب رجوع باید به نحو شایسته و بایسته رعایت شود.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر لزوم داشتن برنامه، راهبرد و چشم انداز همه قسمت ها برای سال جدید ، بیان داشت: 9 اولویت ابلاغی از سوی فرمانده محترم ناجا باید در راس برنامه های آتی قرار بگیرد و در این رابطه برنامه ریزی های لازم باید طرح ریزی و تدوین و ابلاغ شود چرا که این اولویت ها چراغ راه پیش رو می باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟