دردسر یک تبهکار در مراسم تشییع جنازه + فیلم
حجم ویدیو: 2.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا،ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دستگیری دو سارق نوجوان را در داخل یکی از کلیسا‌های شهر نیویورک آمریکا به تصویر می‌کشد. این دو نوجوان که پس از سرقت از یک فروشگاه اقدام به فرار کرده بودند با ورود به داخل کلیسا توسط حاضرانی که مشغول انجام مراسم تشییع جنازه بودند دستگیر شدند. در لحظه ورود سارقان به داخل کلیسا مراسم تشییع جنازه یک زن سالخورده ۷۹ ساله در حال انجام بود.

بنا به گفته پدر روحانی، " کریستوفر هینو " این اتفاق در داخل کلیسای Holy child Jesus و در تاریخ ۷ فوریه رخ داد. بنا به گفته پدر روحانی، دو نوجوان پس از سرقت تعدادی وسایل از یک فروشگاه محلی در حالی که توسط تعدادی از شهروندان تعقیب می‌شدند به ناچار وارد کلیسا شدند.

هینو با انتشار پستی در فیسبوک خود نوشت: «آن‌ها مستقیما وارد خانه خدا شدند. این دو مرد جوان پس از سرقت چند وسیله از فروشگاه مورد تعقیب تعدادی قرار گرفتند و ناگهان وارد کلیسا شدند. این در حالی بود که مراسم تشییعی که در حال انجام بود تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفت و برای لحظاتی متوقف شد. بلافاصله با پلیس تماس گرفتیم و آن‌ها در کلیسا حاضر شدند. این در حالی بود که این دو نوجوان پیش‌تر از کلیسا فرار کرده بودند. هنوز نمی‌دانیم آیا پلیس توانسته آن‌ها را دستگیر کند. امیدوارم آن‌ها باز هم به کلیسا برگردند، اما با حال و هوا و شرایط متفاوت. برای استغفار به درگاه خداوند تا خداوند از گناه آن‌ها بگذرد.»

پلیس با دریافت ویدئوی کپی تحقیقات و جستجو‌های خود را برای شناسایی و دستگیری این دو سارق آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست آیا پلیس توانسته سرنخی از این دو نوجوان به دست آورد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟