فیلم درگیری مسافران پس از عطسه کردن در هواپیمای عرب ها!
حجم ویدیو: 2.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

به گزارش رکنا،بحران ویروس کرونا که نخستین مورد آن در دسامبر سال گذشته گزارش شد یکی از پرواز‌های خطوط خاورمیانه را به جنجال و درگیری کشاند. در این حادثه پس از آنکه تعدادی از مسافران چند بار در داخل هواپیما عطسه کردند اعتراض سایر مسافران موجب بروز تنش شد. در ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده است تعدادی از آن‌ها را در حالی که ضربات مشت روانه سر و صورت یکدیگر می‌کنند نشان می‌دهد.

این در حالی است که تعدادی از مسافران به همراه خدمه هواپیما تلاش می‌کنند تا مانع ادامه درگیری شوند. این اتفاق در مقابل چشمان وحشت زده تعداد زیادی از مسافران که در انتظار پرواز هواپیما بودند رخ داد.

این اتفاق در یکی از پرواز‌های کشور عربستان سعودی به بیروت، پایتخت لبنان رخ داد. این ویدئو با کپشن " وقفه در پرواز ریاض به بیروت، چون تعدادی از مسافران از زدن ماسک صورت خودداری و عامدانه در مقابل صورت سایر مسافران عطسه می‌کردند " در فضای مجازی منتشر شد. هنوز مدت تاخیر دقیق این پرواز مشخص نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست آیا پلیس فرودگاه اقدام به بازداشت مسافران این پرواز کرده است.

گفتنی است؛ وقوع درگیری در پرواز ریاض به بیروت در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز درگیری دو مسافر در یکی از پرواز‌های شانگ‌های به بانکوک خبرساز شده بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟