۲۳۲ کیلو ماده مخدر شیشه در ورامین کشف شد

به گزارش رکنا،سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: اشراف اطلاعاتی گسترده و تلاش چند هفته ای ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران، به شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی و کشف محموله شیشه انجامید.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با اطلاع از جابجایی یک محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های شرقی به سمت استان تهران رسیدگی به این پرنده را در دستور کار خود قرار دارد.

وی اظهار کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شد تا یک دستگاه کامیون رنو را که اقدام به جابجایی جابجایی مواد مخدر می‌کرد، شناسایی کند که پس از هماهنگی قضائی و همکاری پلیس استان مرکزی، این کامیون در متوقف کرده و در بازرسی از آن بیش از ۳۹۰ لیتر شیشه مایع را کشف کند.

عزیزی با اشاره به اینکه راننده خودروی دستگیر شده صراحتا به این‌که توسط فردی اجیر شده اعتراف کرد، افزود: پلیس با شناسایی مخفیگاه سرکرده قاچاق مواد مخدر در ورامین، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم اصلی را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کرد.

وی اظهار کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و ۲۳۲ کیلوگرم ماده مخدر شیشه خشک کشف شد.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟