منشأ بوی نامطبوع شهر لاهیجان در دست بررسی است

به گزارش رکنا،اسماعیل میرغضنفری با بیان اینکه از ساعت 22 و 30 دقیقه شب جمعه گذشته بوی نامطبوعی شهر لاهیجان را فرا گرفت اظهار داشت: این بوی نامطبوع در حال حاضر از بین رفته و استشمام نمی‌شود اما منشأ و علت اصلی بروز آن توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در دست بررسی قرار دارد.

فرماندار شهرستان لاهیجان اعزام اکیپ‌هایی از شرکت گاز، سازمان آتش‌نشانی شهرداری، گردان امام حسین(ع) و حوزه عمرانی فرمانداری برای بررسی علت بوی نامطبوع شهب لاهیجان در همان ساعات نخستین قضیه خبر داد و گفت: تیم‌های جست‌وجو کل سطح شهر را پایش کردند اما در مورد علت ایجاد بوی نامطبوع به نتیجه‌ای نرسیدند.

میرغضنفری با تأکید بر اینکه تا این لحظه هیچ منشأ خارجی برای بوی نامطبوعی که در شهر لاهیجان استشمام می‌شد پیدا نشده است تصریح کرد: بنده لحظه به لحظه از اکیپ‌های اعزامی گزارش کار می‌گرفتم از طرفی بوی نامطبوع سطح شهر لاهیجان نیز از ساعت حدود 5 صبح جمعه به صورت تدریجی کم شد و از بین رفت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ بوی نامطبوع دیگری در شهر لاهیجان استشمام نشده و گزارشی نیز مبنی بر بیمار شدن افراد و یا ایجاد مشکلات تنفسی برای شهروندان به فرمانداری شهرستان لاهیجان ارسال نشده است افزود: تاکنون هیچ مرکز رسمی و قانونی نظریه‌ای را در مورد علت این بوی نامطبوع مطرح نکرده است.

فرماندار شهرستان لاهیجان از احتمالاتی که در فضای مجازی مطرح شده و علت بوی نامطبوع شهر لاهیجان به آلودگی هوا، نشت گاز و یا ضدعفونی کردن فضا برای مقابله با کرونا نسبت داده‌ شده اشاره کرد و گفت: تحقیقات برای علت این موضوع در حال انجام است و در صورت به دست آمدن نتیجه مراتب آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟