مرگ دومین کرونایی در بهارستان

به گزارش رکنا،یک منبع آگاه از مرگ یکی از شهروندان گلستانی مبتلا به کرونا در ظهر روز گذشته خبر داد و گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر مشکوک به کرونا از گلستان و نسیم شهر به بیمارستان شهرستان بهارستان مراجعه کرده‌اند.

گفتنی است که بر اساس گزارشات هفته گذشته خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان تا به امروز ۱۱ نفر فوتی در سه شهر گلستان، نسیم شهر و صالحیه به ثبت رسیده که مرگ تعدادی از آن‌ها بخاطر کرونا و تعدادی دیگر مشکوک به کرونا بوده است.

همچنین آمارها نشان می دهد تاکنون بیش از ۷۰ نفر مشکوک کرونا در شهرستان بهارستان شناسایی شده که تعدادی از آن‌ها همچنان روی تخت بیمارستان بستری می باشند.

بنابر این گزارش، در طول هفته گذشته تلاش‌های زیادی برای کاهش تجمع‌ها بهارستان صورت گرفت اما تقریباً همه آن‌ها شکست خورد و هم اکنون تنها راه باقی مانده برای کاهش تجمع‌ها این است که شهروندان خودشان مراقب خودشان باشند و برای مدتی در خانه بمانند.

درپایان لازم به ذکر است که بدون تردید تا زمانی که شهروندان موضوع کرونا را جدی نگرفته‌اند، زنجیره انتقال این بیماری قطع نمی شود و تعداد مبتلایان به این ویروس نیز روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟