عکس / دستگیری حمله کنندگان به خانه قاضی دادگستری در اندیمشک

به گزارش رکنا ، سردار حیدر عباس زاده  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی شبانه به طرف خانه یکی از قضات دادگستری اندیمشک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

عباس‌زاده اضافه کرد: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی در کمتر از ۷۲ ساعت ۳ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی ۳ عملیات جداگانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد ۲ قبضه اسلحه کلاشنیکف به همراه ۴۷ عدد فشنگ جنگی که در تیراندازی ها از آنها استفاده شده بود کشف کردند.

عباس زاده افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به سه فقره تیراندازی به سمت منازل اشخاص، قاضی دادگستری اندیمشک وخودرو گشت انتظامی پاسگاه چمگلک اعتراف کردند.

بازسازی تیراندازی به منزل قاضی دادگستری در اندیمشک

عاملان تیراندازی که در ۳ روز گذشته مرتکب تیراندازی به منزل قاضی دادگستری اندیمشک شده بودند، صحنه تیراندازی را با حضور بازپرس ویژه پرونده، دادستان،پلیس اطلاعات و رئیس پلیس اندیمشک بازسازی کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟