فیلم کرونایی شدن بسکتبالیست معروف در کنفرانس خبری
حجم ویدیو: 1.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام عجیب یک بسکتبالیست معروف فرانسوی در کنفرانس خبری را به تصویر می‌کشد. رودی گوبرت، بازیکن ۲۷ ساله تیم یوتا جَز لیگ NBA آمریکا در این اقدام عجیب با به سخره گرفتن توصیه‌های بهداشتی اقدام به لمس میکروفون و سایر وسایل حاضر در سالن کنفرانس کرد.

ویدئویی که در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی سوژه کاربران شده است نشان می‌دهد رودی گوبرت پس از اتمام کنفرانس خبری و پیش از ترک سالن برای به سخره گرفتن توضیه‌های بهداشتی دست به این اقدام می‌زند. در لحظه‌ای که این بازیکن اقدام به این عمل عجیب کرد جواب تست کرونای او هنوز اعلام نشده بود.

این در حالی است که رسانه‌های خبری آمریکا امروز از مثبت بودن تست کرونای این بازیکن خبر داده اند. بنا به این گزارش این خبر تنها دقایقی قبل از آغاز بازی تیم‌های یوتا جَز و اوکلاهماسیتی تاندر در رسانه‌ها اعلام شد. پس از اعلام مثبت بودن تست کرونای این بازیکن سازمان NBA از لغو همه مسابقات این لیگ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

گفتنی است؛ انتشار گسترده ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران اقدام این بازیکن در به سخره گرفتن توصیه‌های بهداشتی را مورد انتقاد شدید قرار دادند. بسیاری از کاربران با اشاره به این نکته مهم که افراد مطرح هر جامعه‌ای نظیر این بازیکن تیم ملی بسکتبال فرانسه و لیگ NBA آمریکا در حالی که باید خود الگویی برای افراد عادی جامعه باشند، دست به چنین اقدامی می‌زنند؛ عمل او را مورد انتقاد قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟