3  مرگ مشکوک به کرونا در قروه

به گزارش رکنا،  رئیس مرکز بهداشت شهرستان قروه مسعود معتمدی گفت: یک مورد مرگ مشکوک به کرونا در قروه شناسایی شد که متوفی مردی ۶۵ ساله با بیماری زمینه‌ای با سابقه عمل قلب، بود.

او مورد دوم را مربوط به روز سه شنبه دانست و افزود: این بار متوفی خانمی ۳۶ ساله با بیماری زمینه‌ای و دیالیزی بود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قروه همچنین از سومین مرگ مشکوک به کرونا در قروه خبر داد و بیان کرد: عصر روز چهارشنبه هم سومین مورد فوتی مشکوک به کرونا را شاهد بودیم که فرد فوت شده پیرزنی ۸۰ ساله بود.

معتمدی با بیان اینکه براساس موقعیت بحرانی فعلی هر بیمار مشکوک به کرونا با شرایط ویژه کرونا دفن می‌شوند، تصریح کرد: از افراد فوت شده نمونه گیری صورت گرفته و به استان ارسال گردیده و نتیجه نهایی در خصوص اینکه آیا فوت شدگان دارای کرونا بوده اند یا نه، اعلام خواهد شد.

مطابق اظهارات رئیس مرکز بهداشت قروه تا کنون ۹ بیمار مبتلا به کرونا در قروه شناسایی شده اند که شامل ۶ نفر زن با سنین ۵۵، ۴۸، ۵۲ و ۵۱ ساله و دو نفر ۵۴ ساله و ۳ مرد با سنین ۳۱ و ۴۰، ۳۷ ساله هستند.

مسعود معتمدی بار دیگر از مردم خواست که به هشدار‌ها توجه داشته باشند و در خانه بمانند. او همچنین گفت که باید از تجمعات غیرضرور به ویژه در این روز‌های آخر سال خودداری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟