ضدعفونی خیابان های کرمانشاه در نبرد با کرونا + عکس

ضدعفونی کرمانشاه

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با انتشار ویروس کرونا در کرمانشاه، کارکنان یگان ویژه پلیس در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، روزانه 2 نوبت اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری می کنند.

سردار "علی اکبر جاویدان" در حاشیه ضدعفونی کردن شهرک ده پهن کرمانشاه به خبرنگاران گفت: همکاران ما در یگان ویژه هر نوبت به یکی از محلات شهر مراجعه و اقدام به گندزدایی می کنند.

وی ادامه داد: روزانه 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط پلیس در معابر شهری کرمانشاه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا استفاده می شود.

سردار جاویدان با بیان اینکه ضدعفونی کردن معابر شهری تا زمان مهار کامل بیماری کرونا توسط پلیس ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: برای مهار و کنترل هرچه سریعتر این بیماری لازم است خود مردم هم پای کار بیایند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه مسئولان و دستگاه های اجرایی استان شبانه روز پای کار بوده و همه اقدامات لازم را برای کنترل بیماری کرونا انجام داده و می دهند، گفت: تا زمانی که مردم همکاری لازم را با مسئولان نداشته باشند نمی تواند انتظار داشت این بیماری به سرعت ریشه کن شود.

وی افزود: عدم ترددهای غیرضروری در سطح شهر و ماندن در منزل، استفاده از دستکش و ماسک های بهداشتی هنگام حضور در فضای باز و اماکن عمومی، خودداری از لمس دستگاه های خودپرداز بانک و نازل های سوختی از جمله اقداماتی است که به کنترل بیماری کرونا کمک شایانی می کند.

سردار جاویدان در پایان ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مسئولان و همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی هرچه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟