به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمد رازقی" گفت: ساعت 20 شب گذشته وقوع یک فقره تصادف در محدوده جنوب به شمال باقری قبل از رسالت به پلیس 110اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: پژو 206پس از برخورد با پراید و تیبا به گاردریل های کناری برخورد کرده و سپس متوقف شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد : در این تصادف پژو 206ابتدا با خودورهای پراید و تیبا برخورد می کند و چون راننده کنترلی روی وسیله نقلیه خود نداشته و همین طور جلو می رفته با گاردریل های کناری به شدت برخورد کرده و در نهایت متوقف می شود.

به گفته رازقی پس از بروز این حادثه و گیر افتادن یک کامیونت خاور پشت این تصادف، ترافیک نسبتا سنگینی ایجاد شده بود که با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه 8 در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، کامیونت خاور با کمک جرثقیل از موقعیت خارج شد و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه پژو 206 به علت عدم توجه به جلو ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه مقصر شناخته شده شد؛ کروکی تصادف تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل رانندگان خودروهای غیر مقصر شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 550408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟