کشف کانتینرهای دستکش صادراتی در گمرک هرمزگان

به گزارش رکنا ، ناظر گمرکات استان هرمزگان از شناسایی ۲ کانتینر دستکش برای صادرات خبر داد و گفت: اطلاعات این اظهارنامه ها در اختیار نماینده بهداشت استان قرار گرفت.

 وی با اشاره به کالاهای صادراتی که مربوط به مبارزه با شیوع ویروس کرونا بوده و صادرات انها ممنوع است، اظهار داشت: در حال حاضر با بررسی و اقدامات میدانی و سیستمی انجام شده دو فقره اظهارنامه صادراتی دستکش شناسایی شد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان در مورد جزئیات این اقلام گفت: در حال حاضر یک کانتینر ۴۰ فوت بالغ بر ۲۳۴۸ بسته دستکش و همچنین یک کانتینر ۲۰ فوت شامل ۱۲۵۹ بسته دستکش معاینه در گمرکات استان وجود دارد که یکی از این کانتینرها در گمرک استان قم اظهار شده بود.

مدیرکل گمرک شهید رجایی بندرعباس ادامه داد: یکی دیگر از کانتینرها صرفاً قبض انبار داشت و هنوز به گمرک اظهار نشده بود که با بررسی میدانی وضعیت آن مشخص شد. در مجموع ۳۶۰۷ بسته دستکش صادراتی شناسایی شد.

وی با تاکید بر اینکه مشخصات و اطلاعات این دو کانتینر در اختیار نماینده بهداشت استان گذاشته شده است، بیان داشت: با توافق صورت گرفته یکی از کانتینرها برای توزیع به داخل کشور باز می گردد. همچنین با فراخوان کردن نماینده دیگر شرکت صادراتی، دستکش ها به بازار مصرف داخلی باز خواهد گشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟