پلمب 6 واحد خانه مسافر غیر مجاز در شهر همدان

به گزارش رکنا، علی مالمیر پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از برخورد با مالکین اقامتگاه‌ها برای اسکان مسافران غیر مجاز در همدان خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اظهار کرد: بنا بر مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان و هموطنان با هرگونه اسکان و پذیرش مسافر در مسافرخانه‌ها و منازل استیجاری غیرمجاز در همدان برخورد می‌شود.

علی مالمیر گفت: بر همین اساس کمیته‌ای متشکل از کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان و عوامل نیروی انتظامی تشکیل و با بررسی میدانی در مناطق مختلف شهر نسبت به شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان اقدام می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان نیز گفت: علاوه بر رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا و نیز ارسال پیامک و هشدار لازم به خانه مسافرهای مجاز و غیرمجاز در همدان، در طول ۲ روز گذشته برای بیش از ۲۰ باب خانه تذکر و اخطاریه مبنی بر عدم پذیرش مسافر صادر شده است.

علی خاکسار اضافه کرد: ۶ واحد غیر مجاز نیز که اقدام به اسکان مسافر کرده بودند پلمب شد.

خاکسار از مردم همدان خواست در صورت مشاهده از اسکان و پذیرش مسافر در هر نقطه از شهر مراتب را از طریق شماره ۳۸۲۷۴۹۴۶ به کمیته مربوط انعکاس دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟