مرگ سومین یزدی در اثر کرونا

به گزارش رکنا ، دکتر محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تاکنون در این استان هفت نفر به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد سه نفر فوت کردند .

او افزود: شهروندان از رفت و آمد‌های غیر ضروری اجتناب و از اجتماعات دوری کنند، دست‌های خود را مرتب با صابون مایع شسته و بهداشت فردی را رعایت کنند.

نوری شادکام در بازدید از بیمارستان‌های شهرستان‌های میبد و اردکان گفت: یزد، میبد و اردکان جزء کانون‌های آلوده به کرونا در استان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه احتمالا هفته پیش رو یا ۱۰ روز آینده پیک شیوع کرونا در استان باشد، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران، ۷۰ تخت بستری و ۵ تخت آی سی یو به بیمارستان اردکان و یک بخش به طور کامل و ۵۰ تخت بستری، ۵ تخت آی سی یو و ۵ تخت اورژانس به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد درنظر گرفته شده است.

او در پایان اضافه کرد: ۱۵۰ تخت هم در بیمارستان شهیدصدوقی یزد در نظر گرفتیم. با امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی که پیش بینی شده است این بیمارستان برای پوشش بیماران شهرستان‌های دیگر ظرفیت سرویس دهی به ۳۰۰ بیمار را داراست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟