کرونا به بوشهر رسید / 3 نفر مبتلا شدند

به گزارش رکنا، سعید کشمیری ظهر امروز از ابتلای سه بیمار بوشهری به ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: سه نفر بیمار مبتلا به شاغل بوده و از استان‌های آلوده به بوشهر برگشته‌اند، یک نفر مأموریت دوهفته‌ای داشته و دو نفر دیگر نیز ساکن استان‌های آلوده بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه از این تعداد دو نفر در بیمارستان شهید گنجی برازجان و یک نفر نیز در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس آزمایش داده‌اند، ابراز کرد: دو بیمار که در بیمارستان برازجان بوده‌اند مرخص شده والان در منزل تحت مراقبت هستند و امروز نیز پس از اعلام پاسخ آزمایش همکاران ما مراجعه کرده و تمام آموزش‌های لازم نیز به آنان داده‌شده است.

وی افزود: مورد بیمارستان شهدای خلیج‌فارس نیز از استان‌های آلوده برگشته است که دو هفته به مدت درمان وی اضافه شد ولی الان حال عمومی خوبی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: نکته مثبت این‌که هنوز این چرخه در داخل استان ایجاد نشده و ما در ابتدای چرخه هستیم، خواهش من از مردم این است که اجازه ندهند این چرخه ایجاد شود و بیماری از یک نفربه‌نفر بعد منتقل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟