کشف 47 هزار ماسک بهداشتی در عملیات پلیس تهران و البرز

به گزارش رکنا،  سرهنگ "نورمحمد فتحی زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار ویروس کرونا در کشور و استفاده مردم از مواد شوینده بهداشتی و افزایش تقاضا، عده ای افراد سودجو از این موضوع سوء استفاده و بجای کمک به همنوعان خود، اقدام به احتکار و یا تولید مواد تقلبی کرده و در صدد فروش مواد ضد عفونی کننده به قیمت گزاف هستند که در این راستا به منظور برخورد با احتکار کنندگان لوازم بهداشتی، پلیس استان البرز اقدامات کنترلی خود را تشدید کرده است.

وی گفت : در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ساخت الکل و مواد شوینده تقلبی و همچنین احتکار این مواد در برخی از مناطق استان و مناطق همجوار، ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز وارد عمل شده و در بازدید از چند منزل مسکونی و رصد عاملان فروش مواد شوینده در سطح شهر، مقدار یک هزارو 80 لیتر الکل غیر بهداشتی کشف کردند .

این مقام انتظامی گفت: متهمان با اضافه کردن آب و مواد ناخالص دیگر به الکل اقدام به فروش آن ها به قیمت گزاف در بین مردم می کردند .

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با بیان این که این مقدار مواد شوینده در مناطقی از شهرستان ساوجبلاغ، فردیس و کرج کشف شد گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران، یک انبار احتکار ماسک های بهداشتی در تهران نیز شناسایی و با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تعداد 47000 عدد ماسک بهداشتی احتکار شده از این انبار کشف شد.

سرهنگ فتحی زاده با بیان این که اقلام بهداشتی کشف شده در اختیار نهادهای مربوطه قرار خواهد گرفت تا نسبت به توزیع آن اقدام شود، از شهروندان خواست: هرگونه موارد غیرقانونی و اطلاعات خود از احتکار مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟