دستگیری زورگیران سیاه‌پوش با شلیک پلیس مشهد

به گزارش رکنا، مأموران با بررسی‌های میدانی و استخراج تصاویر ضبط شده چند دوربین مداربسته واقع در محل‌های ارتکاب جرم دریافتند که متهمان 4 جوان موتورسوار هستند و بین ساعت 16:00 تا 18:00 مرتکب این سرقت‌ها شده‌اند.

مجریان قانون به محض کسب این اطلاعات با پیگیری‌های تخصصی رد متهمان را در بولوار وکیل‌آباد زدند و به سراغشان رفتند. سارقان فارغ از اینکه زیر نظر مأموران قرار دارند در حال پرسه‌زنی در خیابان بودند که به محض اطلاع از حضور پلیس پا به فرار گذاشتند.

هنوز زمانی از این تعقیب و گریز نگذشته بود که موتور‌‌سیکلت‌های متهمان مشکی‌پوش فراری در خیابان اقبال‌لاهوری با یکدیگر برخورد کرد و یکی از آن‌ها واژگون شد اما دیگری پا به فرار گذاشت.

2 سارق حادثه دیده با وجود ایجاد جراحت‌های سطحی از این سانحه پای پیاده متواری ‌شدند که یکی از مأموران برای ممانعت از فرار این افراد با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح دست به اسلحه شد و چند تیر هوایی شلیک کرد.

زورگیران فراری که دیگر پی به عزم جدی مجریان قانون برده بودند به ناچار خود را تسلیم کردند. 2 سارق دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری ناجا از سوی 5 شاکی پرونده شناسایی شدند و ضمن معرفی 2 همدست دیگر خود به جرمشان اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ صارمی، رئیس پلیس مشهد تحقیقات این پرونده تا دستگیر شدن متهمان فراری و کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟