چند بیمار کرونایی در ملایر بستری شدند؟

به گزارش رکنا ، دکتر محسن ترکاشوند، رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: از اول اسفند تا امروز ۱۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های ملایر بستری شده بودند که تا امروز ۱۲ نفر آن‌ها ترخیص شده اند .

او با بیان اینکه تست کرونای افرادی که مرخص شده اند منفی بوده است افزود: هنوز نتیجه تست کرونای ۷ بیمار دیگر اعلام نشده است.

ترکاشوند گفت: ۷ بیمار دیگر روند بهبودی خوبی دارند و منتظر نتیجه جواب تست آن‌ها هستیم تا ترخیص شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: تا کنون در ملایر شخصی که بر اثر کرونا ویروس فوت کرده باشد را نداشته ایم.

او افزود: با توجه به توصیه‌ها و آموزش‌هایی که از رسانه ملی پخش می شود از مردم خواهش می کنیم در خانه بمانند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت:د ر راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرستان طبق تصمیم ستاد شهرستانی این بیماری، کلاس‌های آموزشی سطح شهر، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌های زنانه و برگزاری نماز جماعت تعطیل شده است تا بتوانیم از انتشار و انتقال این ویروس جلوگیری کنیم.

ترکاشوند با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان هزار و ۶۰۰ نیرو در حال مقابله با این ویروس هستند بیان کرد:در روستا‌های ما بهورزان به صورت خانه به خانه آموزش‌های لازم را به مردمان می دهند و همزمان عملیات بیمار یابی در این مناطق پیگیری می شود.

رئیس شبکه شبکه بهداشت ملایر گفت: از صبح دیروز با هماهنگی هلال احمر، شهرداری، فرمانداری، نیروی انتظامی و بسیج یک اکیپ در ورودی ملایر از سمت قم و اراک مستقر شده است که بصورت کامل همه اشخاصی که قصد ورود به شهرستان را داشته باشند مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟