انفجار تانکر سوخت در تایباد 2 کشته داد

به گزارش رکنا ، جانشین فرمانده انتظامی تایباد گفت: در پی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع این حادثه، تیمی از نیرو‌های انتظامی، امدادی و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

سرهنگ رمضان رجبی افزود: مصدومین این حادثه که در حوالی روستای فرمان آباد بخش مرکزی این شهرستان رخ داد به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر تایباد منتقل شدند.

وی ادامه داد: با توجه به شدت انفجار حال ۲ نفر از مصدومین وخیم بود که در اتاق عمل جان خود را از دست داده و ۲ نفر دیگر نیز برای درمان به مراکز درمانی شهر تربت‌جام اعزام شدند.

وی گفت: در حال حاضر یک نفر از این مصدومین در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر تایباد بستری است و سه نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده‌اند.

وی گفت: برخی کارفرمایان و جوشکاران گمان می‌کنند با شست و شوی ساده، این تانکر‌ها از هرگونه بخار و عوامل اشتعال‌زا پاک می‌شود در حالی که رفع آلودگی تانکر‌های سوخت مستلزم بهره‌گیری از تکنولوژی و رعایت نکات ایمنی است.

روستای فرمان آباد در پنج کیلومتری شهر تایباد قرار دارد. شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟