یک مورد کرونایی در زابل

به گزارش رکنا ، هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار داشت: از ابتدای شروع بحران کرونا در کشور، کلیه تمهیدات لازم طبق دستورالعمل‌های ابلاغی در منطقه اندیشیده شده، بیماریابی و غربالگری گسترده با جدیت آغاز شد که در این عملیات چندین مورد مشکوک شناسایی و بستری شده اند. تا این لحظه از نمونه‌های ارسالی یک مورد از بیماران از انستیتو پاستور مثبت اعلام شد که این مورد یک فرد ۵۴ ساله و دارای سابقه سفر به شهر قم بوده است.

او افزود: این فرد با بیماریابی پرسنل بهداشتی دانشگاه شناسایی و به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل ارجاع و نهایتاً در بیمارستان تنفسی سینا بستری شده است و با توجه به علایم، تحت درمان قرار گرفته است.

او ادامه داد: خوشبختانه با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده است، در حال حاضر این فرد و اعضای خانواده و اطرافیانش به صورت روزانه تحت مراقبت نیرو‌های بهداشتی است.

او گفت: از عموم مردم شریف خواهشمندیم با بکارگیری اصول بهداشتی ماننده شستشوی کامل دست‌ها و عدم حضور در اماکن عمومی و تجمعات و توجه به نکات آموزشی ارایه شده از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خدمت گذاران خود را در جهت کنترل بیماری یاری نمایند..

وی در پایان از زحمات شبانه روزی نیرو‌های بهداشتی درمانی نهایت تشکر و قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟