دستگیری سارقان مسلح در دیلم

به گزارش  رکنا، سرهنگ رضا اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "عامری" حین گشت زنی در مسیرهای خاکی اطراف روستای عامری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر از خودروی موصوف خواسته می شود متوقف شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودروی 405 علیرغم دستور ایست ماموران با بی اعتنایی اقدام به فرار کرد گفت: خودروی پلیس با تعقیب متهمان عرصه را بر آنها تنگ نموده و سرنشینان خودرو با وجود مسلح بودن خودرو را رها و به سمت روستا متواری شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه در اقدامات اولیه ی همکاران انتظامی یکی از متهمان دستگیر و در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح شکاری کشف شد، افزود: طی استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد، این خودرو دارای سرقت مسلحانه از شهرستان امیدیه می باشد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی طی اقدامات فنی و اطلاعاتی به این نتیجه می رسند که چهار نفر از متهمان که غیر بومی و ساکن یکی از استان های همجوار بودند، در سطح حوزه استحفاظی متواری هستند، سریعا تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی با همکاری عوامل انتظامی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر سه متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیلم با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه متهمان با اعتراف به اینکه به صورت باندی اقدام به سرقت مسلحانه از خودروهای حامل محموله می کردند، گفت: در این رابطه هر چهار متهم به همراه خودروی سرقتی و یک قبضه سلاح مکشوفه و مقادیری فشنگ برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟