تایید دومین مورد مبتلا به کرونا در کردستان

به گزارش رکنا ، آرزو فلاحی اظهار کرد: تاکنون ۲ مورد مثبت کرونا ویروس در کردستان گزارش شده است لذا از مردم انقلابی و فرهنگی استان کردستان تقاضا می‌شود جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و انتقال این ویرو از شرکت در هر گونه تجمعات شامل مراسم عروسی، عزاداری نمازهای جمعه و جماعات خودداری کنند.

وی با اشاره به واگیری بالا و سریع کروناویروس افزود: این امر به منزله آن نیست که فقط تعداد خاصی مبتلا می‌شوند بلکه نشان‌دهنده روند صعودی این بیماری بوده و ممکن است افراد دیگری هم مبتلا شوند و در معرض خطر قرار گیرند لذا رعایت اصول بهداشتی ضروری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: با توجه به شیوع بالای این ویروس، مردم استان باید از هرگونه تجمعات خودداری کنند.

فلاحی از آمادگی تجهیزاتی، پرسنلی، دارویی و آزمایشگاهی برای ارائه به بیماران احتمالی کرونایی در بیمارستان توحید سنندج خبر داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: قریب به 600 نفر از پزشکان و سایر کادر بهداشتی درمانی بیمارستان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی، آماده ارائه خدمات به بیماران احتمالی کرونایی هستند.

وی خطاب به شهروندان تصریح کرد: در زمینه پیشگیری و درمان این بیماری هیچگونه نگرانی نداشته و با نهایت جدیت، بهداشت فردی و نکات پیشگیرانه را رعایت کنند.

بیمارستان توحید سنندج به عنوان معین کرونایروس تعیین و بیماران مشکوک طبق نظر و با هماهنگی فوکال پوینت کروناویروس استان از طرف سایر مراکز درمانی سنندج به این مرکز اعزام و در صورت نیاز بستری و قرنطینه می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟