موردی از ابتلا به کرونا در زنجان مشاهده نشد

به گزارش رکنا، پرویز قزلباش با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس، گفت: خوشبختانه تاکنون بیماری کرونا ویروس وارد استان زنجان نشده و مورد مثبتی نداریم.

وی اظهار کرد: در استان واحدهایی هستند که ماسک تولید می‌کنند و مجوز را از صنعت و معدن اخذ کردند ولی از علوم پزشکی استان مجوز دریافت نکردند و با تدابیر پیش‌بینی شده این مشکلات به زودی حل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: به دلیل ویژه بودن شرایط فعالیت کرونا ویروس، احتمال شیوع آن وجود دارد ولی خوشبختاته تا این لحظه هیچ مورد از ابتلا به کرونا ویروس در استان گزارش نشده است.

قزلباش ابراز کرد: تمام بیمارستان‌ها ملزم به پذیرش بیماران خود هستند و اگر بیماری نیاز به مراقبت‌های بیشتر و کنترل داشته باشد، بیمار به مرکز استان منتقل و در بیمارستان ولی‌عصر پشتیبانی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید مجدد بر پذیرش بیماران مراجعه کننده به بیمارستان‌ها و انجام اقدامات اولیه افزود: بیماران برای پیشگیری از بروز مشکل در فعالیت بیمارستان ولی‌عصر نباید فقط به این بیمارستان مراجعه کنند چرا که این بیمارستان به عنوان مرکز درمانی پشتیبانی کننده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟