کرونا به اصفهان هم رسید / 2 تن بستری شدند

به گزارش رکنا، کیانوش جهانپور روز دوشنبه با اشاره به اینکه تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان به ۶۴ نفر رسید، افزود: از بین موارد بررسی شده از روز گذشته تا ظهر امروز، تعداد ۱۸ نفر دیگر مبتلا به ویروس کرونای جدید شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد هشت نفر در قم، سه نفر تهران ، یک نفر استان همدان, ۲ نفر اصفهان و ۲ نفر استان مرکزی بودند و از این افراد طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر جان خود را از دست دادند.

جهانپور گفت: آمار ۵۰ نفری که یکی از نمایندگان قم در مورد فوتی‌های اعلام کرده کذب محض است و ایشان حق اظهار نظر در این مورد را نداشته و دسترسی به اطلاعات هم ندارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با تایید این خبر اظهار داشت: ۲ بیمار مبتلا به کرونا در این استان از شهر اصفهان بودند.

آرش نجیمی با اشاره به اینکه این ۲ بیمار، زن و ۵۲ و ۷۲ ساله هستند، افزود: یکی از آنها بهبود یافته و نفر دوم همچنان در بیمارستان بستری است.

وی با بیان اینکه اطرافیان این بیماران تا ۱۴ روز تحت نظر هستند، خاطرنشان کرد: آنها در بیمارستان های اصفهان تحت درمان قرار گرفتند.

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده اند و دو هزار ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون ۲۵ هزار و ۱۲۸ هزار نفر بهبود یافته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟