عکس وحشتناک /  لاشه الاغ مرده برای ذبح در پارکینگ خانه مسکونی در تبریز !

به گزارش رکنا ، دکتر امیر حسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: پیرو بازرسی‌های بعمل آمده توسط اکیپ‌های نظارتی و بازرسی دامپزشکی شهرستان تبریز با همکاری عوامل محترم نیروی انتظامی کلانتری ۱۳ در پارکینگ خانه مسکونی واقع در منطقه یکه دکان یک لاشه مجهول الهویه کشف و ضبط نمودند.

او افزود: حیوان در محل دیگری ذبح و لاشه آن به پارکینگ مورد نظر آورده شده بود. همچنین در محل مورد نظر نایلون‌های استفاده نشده، چاقو و میز کار نیز به منظور قطعه بندی گوشت مشاهده گردید.

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: طی بازرسی بعمل آمده از لاشه مذکور مشاهده شد که لاشه فاقد مهر بهداشتی دامپزشکی و فاقد هویت‌های کشتارگاهی و بدون علائم بازرسی دامپزشکی بوده که حاکی از کشتار غیر مجاز خارج از کشتارگاه و قاچاق بوده و به دلیل فساد لاشه و پرخونی باید ضبط کامل گردد.

او همچنین گفت: لاشه مورد بازرسی با توجه به ساختار اسکلتی و علائم ممیزه متعلق به گونه تک سمی‌ها (الاغ) می‌باشد.

او در پایان تصریح کرد: فرد خاطی متواری گشته که توسط عوامل نیروی انتظامی تحت تعقیب می‌باشد. شکوائیه علیه نامبرده توسط واحد حقوقی این اداره تنظیم و به مراجع قضائی ارسال گردیده است.

دکتر بهداد همچنین از کشف و ضبط میزان ۳ تن مواد خام دامی تاریخ منقضی، فاسدو غیر مجاز در طول یک ماه گذشته خبر داد.

او تصریح کرد مردم از خرید هر گونه گوشت چرخ کرده فله و آماده که خارج از بسته بندی مجاز و فله‌ای باشد جداً خودداری نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟