دستبند پلیس بر دستان 4 سارق در هرمزگان

به گزارش رکنا، سردار" غلامرضا جعفری" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهرستان بندر عباس ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات تخصصی و شگردهای پلیسی باند 4 نفره سارقان منازل شهرستان بندرعباس را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت قضائی در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک، به 45 فقره سرقت منزل و 14 فقره سرقت جلو بانکی و در مجموع به 59 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار جعفری در خصوص نحوه سرقت اعضای این باند حرفه ای اعلام داشت: متهمان با توجه به اشرافیت شان نسبت به حوزه ابتدا ساختمان ها و منازل فاقد نگهبان را به عنوان هدف سرقت شناسایی و با تخریب درب آپارتمان و شگرد توپی زنی اقدام به انجام سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری سایر همدستانشان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 545439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟