لو رفتن عکس های عجیب از مهدی طارمی و سحر قریشی + عکس

به گزارش رکنا، انتشار تصاویر دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی بار دیگر این دو چهره سرشناس را در کانون توجهات قرار داد. اما این تصاویر چگونه لو رفت و در فضای مجازی منتشر شد؟

بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده است، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.

مهدی طارمی و سحر قریشی

شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی از کجا شروع شد؟

آبان سال ۹۶ بود که شایعاتی مبنی در خصوص ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد. این شایعه از آنجا شروع شد که مهدی طارمی در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود و حسین ماهینی کاپیتان وقت پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.

به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

مهدی طارمی و سحر قریشی

 ​ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟