این پسربچه خوشگل گمشده است؟ / او را دیده اید + عکس

به گزارش رکنا ، ناپدید شدن پسربچه سه ساله در پوینک ورامین پلیس را با معمای پیچیده ای روبه رو کرده است. با گذشت دو روز از ناپدید شدن امیرسام هیچ ردی از او به دست نیامده و جست وجوی خانواده اش برای پیدا کردن پسرشان ادامه دارد.

مادر آخرین بار صبح روز دوشنبه، ۲۸ بهمن امسال امیرسام را با چشمانش در مقابل در خانه بدرقه کرد. پسربچه سه ساله قرار بود از سوپرمارکت کوچه خرید کند و زود برگردد، حدود ده دقیقه طول کشید و امیرسام بازنگشت مادر نگران پسرش شد و از خانه بیرون آمد، کوچه را جست وجو کرد، اما اثری از امیرسام نبود، سراغش را از مرد مغازه دار گرفت که او مدعی شد پسربچه برای خرید به آنجا نیامده است.

پدرامیرسام وقتی از ماجرا باخبرشد خود را سراسیمه به خانه رساند. با کمک همسایه اطراف خانه را جست وجو کردند، اما هیچ ردی از پسر سه ساله نبود، به همین خاطر به اداره آگاهی ورامین رفت و شکایتی را مطرح کرد.

دو روز از ناپدید شدن پسر بچه گذشته است و پدر و مادر همراه پسر بزرگترشان منتظر خبری از امیرسام هستند، پدر او به جام جم گفت: ما ساکن پوینک ورامین هستیم، پسرم بعد از خروج از خانه در کمتر از ده دقیقه ناپدید شد، خانه ما تا مغازه حدود ده متر فاصله دارد و با گذشت دو روز نمی دانیم چه اتفاقی برای امیرسام رخ داده است. منطقه ما دوربین مداربسته ندارد و اهالی هم امیرسام را در کوچه ندیده اند.

وی ادامه داد: در اطراف خانه مان، چاه آب، کانال فاضلاب و باتلاق وجود دارد و امدادگران آتش نشانی با غواص آنجا را جست‌وجو کردند، اما ردی از پسرم به دست نیاوردند، پلیس هم فقط از من و همسرم بازجویی کرده است، حتی منطقه را با سگ‌های زنده یاب جست‌وجو نکردند.

این پدر نگران ادامه داد: دو روز است چشم انتظار خبری از پسرمان هستیم، حدس ما این است که او را ربوده باشند به همین خاطر از مردم می خواهیم اگر از سرنوشت او اطلاعی دارند موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟