5 کیلومتر پیاده روی برای نجات فرد مصدوم در زنجان

به گزارش رکنا ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: تیم‌های امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان پس از ۵ کیلومتر پیاده روی در برف به بالین مصدوم ماهنشانی رسیدند.

غفور آقاجانلو، افزود: شب دوشنبه در روستای خضر چوپان شهرستان ماهنشان دست‌های فرد مصدوم حین خرد کردن علوفه در میان دستگاه خردکن مانده و هر ۲ دست وی از ناحیه مچ دچار صدمه شدیدی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، تاکید کرد: به محض در جریان قرارگرفتن جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان و استان زنجان تیم های عملیاتی از ساعت 23 شب با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید در تلاش برای یاری رسانی و انتقال مصدوم به مراکز درمانی آغاز شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امداد و نجات کوهستان هلال احمر با همکاری اورژانس ماهنشان با طی کردن پنج کیلومتر مسیر پیاده در برف سنگین به روستای خضرچوپان رسیدند.

آقاجانلو خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی نامساعد جوی عملیات امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی به این مصدوم از طریق هوایی غیر ممکن شد.

وی یادآوری کرد: نیروهای امداد و نجات کوهستان پس از ساعت ها پیاده روی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی و سرم تاپی عصر روزگذشته مصدوم را با بسکت به مراکز درمانی منتقل کردند.

آقاجانلو یادآوری کرد: با توجه به بارش سنگین برف و وقوع کولاک های شدید، این راه روستایی بسته شده است و از ساعت ۱۱ شب گذشته تیم عملیاتی این جمعیت به منظور یاری رسانی و انتقال مصدوم در تلاش هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟