کشف سلاح از بالکن خانه متهم در البرز / او ابتدا منکر شد

به گزارش رکنا ، در پی وقوع یک سرقت مسلحانه خودرو پژوپارس به همراه یک تلویزیون و گوشی تلفن همراه، در منطقه «خرمدشت کرج» پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

طی بررسی‌های اولیه محرز شد که سارق پس از انتخاب کالا در سایت‌های خریدوفروش اینترنتی با مالک آن تماس گرفته و قراردادی فی‌مابین خریدار و فروشنده مبنی بر تحویل کالا در ازای پرداخت یک‌سوم مبلغ آن در ابتدا و پرداخت کامل هزینه در زمان تحویل کالا بین آنها منعقد می‌شد. زمان ارسال کالا به محل مورد نظر، متهم (خریدار) با تهدید اسلحه، خودرو و کالای درخواستی را به سرقت برده و بلافاصله از محل متواری می‌شد.

تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی ردی از سارق مسلح آغاز شد و با انجام تحقیقات میدانی و بررسی سوابق متهم که دارای سابقه کشف سلاح شکاری بود، درنهایت متهم شناسایی شد و تصاویر او به رویت مالباخته رسید که طبق اظهارات او، تصویر، همان عکس فردی است که در زمان سرقت او را با اسلحه تهدید کرده بود.

با اقدامات صورت‌گرفته خانه متهم در شهر جدید هشتگرد شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی مکان مورد نظر تحت مراقبت شبانه‌روزی کارآگاهان قرار گرفت که درنهایت متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازرسی از او اسلحه‌ای کشف نشد.

متهم منکر هرگونه سرقت و داشتن اسلحه شد که درنهایت در بازرسی از خانه‌اش، یک قبضه سلاح کمری به همراه ٣٩ فشنگ جنگی که در بالکن خانه‌اش جاسازی شده بود، کشف شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر یک سرقت مسلحانه و ٥ سرقت به شیوه خرید کالا از سایت‌های خرید و فروش کالا در فضای مجازی اعتراف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟