به گزارش رکنا ، خوشحال بود و با ادعای اینکه عروسی در پیش دارند با چندین جعبه شیرینی به مرز آمده بود. ظاهر و رفتارش به افرادی می‌خورد که می‌خواهند به عروسی بروند، اما رازی تلخ در دل این ماجرای شیرین مخفی شده بود که از چشم مرزبانان پنهان نماند.

روز گذشته فردی با در دست داشتن چندین جعبه شیرینی به پایانه مرزی دوغارون مراجعه کرد. او به بهانه اینکه عروسی در پیش دارند و قرار است شیرینی مراسم عقدکنان را او فراهم کند، قصد عبور از مرز را داشت.این درحالی بود که رصد دقیق مرزبانان، حاکی از حضور یک قاچاقچی در میان مسافران بود. مرزبانان که تاکنون پرونده‌های مختلفی در این باره داشته‌اند، با تجربه‌ای از پس سال‌ها خدمت در مرزبانی، تبعه خارجی که با جعبه شیرینی قصد عبور داشت را مورد بازجویی قرار دادند.

این فرد مدعی بود که قصد حضور در یک مراسم عقدکنان را دارد، اما اظهاراتش نتوانست موجب رفع ظن مرزبانان شود. از این رو بازرسی بدنی از این فرد آغاز شد. مأموران در ادامه موفق شدند مقدار زیادی موادمخدر که در لابه‌لای شیرینی‌ها جاساز شده بود را کشف وضبط کنند.سرهنگ رمضان رجبی، جانشین فرماندهی انتظامی تایباد درباره دیگر جزئیات این پرونده گفت: مرزبانان در این پرونده موفق به کشف ۳۰ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده‌مخدر هروئین فشرده شدند . در این باره یک قاچاقچی تبعه افغانستان دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟