بلایی که بر سر 44 دختر زائر در مهمانسرای خطرناک مشهد آمد

به گزارش رکنا ، معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان به مسافران حادثه دیده در یک مهمانپذیر در بولوار طبرسی جنوبی شهر مشهد خبر داد.

محمد جواد سبحانی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تعدادی مسافر در یکی از مهمانپذیرها در محدوده مرکزی شهر مشهد، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات و امداد ایستگاه ۴۴ را به محل حادثه اعزام کرد .

وی افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل و بررسی میدانی دقیق از داخل این مهمانپذیر مشخص شد تعدادی از مسافرین که همگی دختر بوده و از یکی از شهرهای کشور به مشهد سفر کرده بودند به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن با علائم تهوع و سرگیجه دچار مسمومیت شده بودند که بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته با تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ تعدادی از حادثه‌دیدگان به وسیله‌ای تعدادی آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و جمعی دیگر نیز در محل درمان شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد سبحانی با اشاره به این که «در برخی اتاق‌های این مهمانپذیر میزان گاز منتشر شده حدود 55 ppm بوده»، عنوان کرد: بررسی های دقیق تر برای علت و منشاء گازگرفتگی این افراد در این مهمانپذیر با توجه به نداشتن ایمنی‌های لازم محل، توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

گفتنی است؛این مهمانپذیر را به دلیل ناایمن بودن خطرناک اعلام و با حضور عوامل انتظامی و قضایی در محل این مکان موقتاً پلمب شد.

همچنین علیشاهی، مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با تایید این خبر گفت: تعداد ۱۵ نفر از مصدومان با چهار آمبولانس به دو بیمارستان هاشمی نژاد و امام رضا(ع) منتقل و ۲۷ نفر دیگر نیز در محل درمان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟