سرقت سریالی لوازم پله برقی در مشهد

به گزارش رکنا، مأموران آگاهی پس از بررسی های اولیه این پرونده به محل ارتکاب جرم رفتند و با کنار هم قرار دادن شواهد و مستندات به دست آمده هویت متهمان این پرونده را شناسایی کردند.

تیم بررسی کننده پلیس در اقدامات بعدی خود با انجام تحقیقات میدانی توانستند رد متهمان را در یکی از مناطق حاشیه ای شهر مشهد بزنند و همین امر پای مجریان قانون را به مخفیگاه یکی از مجرمان کشاند.

متهم شناسایی شده طی یک عملیات غافل گیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد و در همان ابتدا بدون هیچ مقاومتی همدستش را لو داد. با به دست آمدن سرنخ های دیگر از دومین متهم این پرونده، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان به سراغ این فرد در منطقه ای دیگر از شهر مشهد رفتند و او را هم مثل همدست زمین گیر کردند.

متهمان که دیگر دستشان برای قانون رو شده بود، لب به بیان حقیقت گشودند و به 14فقره سرقت از انبارهای سازمان مربوط و سرقت 62قطعه لوازم پله برقی اعتراف کردند. مأموران پلیس آگاهی نیز در ادامه عملیات خود در بازرسی از مخفیگاه متهمان 12قطعه لوازم پله برقی را که متعلق به شرکت شکایت کننده بود، کشف و ضبط کردند. به گفته سرهنگ جواد شفیع زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و تحقیقات درباره شناسایی مالخر این پرونده و دیگر همدستان این افراد ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیرجانی

 

کدخبر: 543609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟