ترور خونین  مسئول هیأت خانواده شهدا در تهران / صبح امروز رخ داد + عکس های دلخراش

به گزارش رکنا،  صبح امروز در حالی که داود براتی مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران سوار بر خودرو این هیأت پشت چراغ قرمز خیابان اسکندری بالاتر از کلهر ایستاده بود فردی ناشناس همراه با سلاح سرد «قمه» با باز کردن درب خودرو با سلاح سرد و به قصد قتل وی و زدن شاهرگ مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به وی حمله ور می شود که به دلیل مقاومت شدید وی ضارب توانسته است وی را از ناحیه گردن، دست و ران پا به شدت مجروح کند.

شهدا حمله

به گفته شاهدان عینی در محل ضارب به سرعت به سمت خودرو حمله ور شده و بعد از مجروح کردن راننده به سرعت از کوچه های فرعی فرار کرده است.

گفتنی است داود براتی بیش از یک دهه است که مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران بوده و در این مدت در موضوعاتی چون ساماندهی مزار شهدا از خانواده شهدا حمایت و حکم دیوان عدالت اداری را اخذ کرد که رهبر انقلاب این مهم را تأیید و ساماندهی مزار شهدا را حرکت اشتباه مسئولان دانستند. وی همچنین در پروژه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور به ویژه در موضوع خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران فعالانه نقش آفرینی کرده و در بسیاری از درگیری های اغتشاشگران از کیان نظام دفاع کرده و در فتنه 88 نیز به درجه جانبازی نائل آمد.

حمله به هیات خانواده شهدامسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران هم اکنون در بیمارستان لقمان بستری است.

حال سوال این است که برقرار کنندگان نظم و امنیت در جامعه از جمله نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی دقیقاً چه می کنند که در روز روشن یک نفر به راحتی با سلاح سرد به یک فعال فرهنگی و سیاسی حمله ور می شود و به قصد قتل وی و زدن شاهرگ گردنش به او حمله می کند و هیچ نظارت و پیگیری صورت نمی گیرد.

گفتنی است که هیچ زورگیری صورت نگرفته و فرد ضارب کاملا ناشناس بوده و فقط قصد به قتل رساندن مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران را داشتکه با مقاومت وی و حضور کسبه محل ضارب متواری می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟