توقیف 2 خودرو از عاملان تیراندازی های هفته گذشته آبادان

به گزارش گروه حوادث رکنا از آبادان ، در پی وقوع چندین فقره درگیری مسلحانه طایفه ای که هفته گذشته در چند نقطه از شهرستان آبادان رخ داده بود پلیس این شهرستان دو خودروی پژو405 و سمند که در هفته گذشته اقدام به تیراندازی به سمت یک گل فروشی و یک منزل کرده بودند را توقیف کرده است.

یک منبع آگاه در این خصوص به خبرنگار رکنا گفت: در پی درگیری های جداگانه بین چند طایفه به صورت مسلحانه که باعث کشته شدن یک شخص و زخمی شدن چندین نفر شده بود 5 نفر از عاملان این درگیری دستگیر شدند که 2 سلاح جنگی کشف و 2 خودرو نیز که با آن افراد مسلح اقدام به تیراندازی کرده بودند توقیف شد.

هفته گذشته شاهد تیراندازی های مکرر و رعب آور در منطقه کشتارگاه و کفشیه بودیم که این تیراندازی ها تا صبح ادامه داشت. در این تیراندازی ها افراد مسلح با 2 خودرو اقدام به رگبار بستن یک مغازه گل فروشی و همچنین یک خانه که در آن زمان ساکنانش در خانه حضور نداشتند کردند که در تیراندازی به سمت خانه تیر به سیلندر گاز برخورد کرد و باعث انفجار سیلندر گاز در خانه شده بود.

در این راستا مأموران یگان امداد آبادان اقدام به تعقیب خودروها کردند که درنهایت سرنشینان خودروها را در نخلستان های روستای خرخره رها کرده و از محل متواری شدند .

در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار قابل توجهی پوکه سلاح کلاشینکف کشف شد.

تلاش برای شناسایی و دستگیری سرنشینان 2 خودرو در دست بررسی است. شایان ذکر است هفته گذشته شورای تامین آبادان برای پایان دادن به تیراندازی ها جلسه ای برگزار کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 542613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟