کلاهبردار فراری در اصفهان به دام افتاد

به گزارش رکنا ، سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: در پی وصول شکوایه‌هایی مبنی بر کلاهبرداری شخصی با هویت معلوم از شهروندان و متواری شدن او، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان سمیرم قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد این شخص با فریب دادن برخی شهروندان وبدست آوردن اعتماد آنان و ارائه چک‌های بلامحل اموالی را خریداری و متواری می‌شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در دیگر استان‌های کشور نیز از مردم کلاهبرداری کرده بیان داشت: این فرد در یک پرونده ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از شهروندی کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ قرقانی ادامه داد: فرد مورد نظر که از کلاهبرداران حرفه‌ای بود مستمرا در حال تغییر مکان و تغییر ظاهر بود که کشف مخفیگاه او بسیارسخت بود.

او اظهار داشت: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی و کارآگاهان سخت کوش آگاهی شهرستان سمیرم آخرین مخفیگاه متهم را شناسایی و در تاریکی شب او را دستگیر کردند.

قرقانی تصریح کرد: فرد دستگیر شده تاکنون به ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۴ شهروند اعتراف کرده و پرونده او برای روشن شدن دیگر ابعاد مفتوح است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: با توجه به اینکه وی با استفاده از روش اعتماد سازی اقدام به خرید و فروش کالا و صدور چک بلا محل می‌کرده لازم است شهروندان محترم کلیه معاملات خود را از طریق بنگاه‌های معاملاتی معتبر و با شناخت کافی از طرفین انجام دهند و اگر از فردی به این شیوه کلاهبرداری شده می‌تواند به پلیس آگاهی شهرستان سمیرم مراجعه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟