قاچاق تریاک با چمدان مسافرتی / پلیس مشهد فاش کرد

به گزارش رکنا، سردار محمدکاظم تقوی جزئیات این عملیات را این گونه تشریح کرد: در پی کسب خبری با اشراف اطلاعاتی پلیس تربت حیدریه مبنی بر قصد انتقال مقادیر زیادی موادمخدر از سوی سوداگران مرگ از محورهای مواصلاتی بردسکن، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر بردسکن هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بردسکن-سبزوار، به یک دستگاه سواری پژو405 مظنون و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. مأموران پس از کنترل مدارک راننده خودرو و در بازرسی دقیق آن 183 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در یک چمدان مسافرتی جاسازی شده بود را کشف کردند.

یک متهم در این باره دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. سردار تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با هشدار به خانواده ها درباره معضلات و پیامدهای موادمخدر، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش موادمخدر را به پلیس اطلاع بدهند تا در برخورد با اخلالگران در کمترین زمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟