جان باختن راننده لودر پس از سقوط مرگبار در ملایر

به گزارش رکنا، حسین روستایی اظهار داشت: هفدهم بهمن ماه ساعت 13 سقوط یک نفر در گودال خاک در کارخانه تولید آجر سفال مستقر در دهنو آورزمان طی تماس تلفنی به سامانه 125 اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات همراه نیروهای امدادگر با تجهیزات کامل به محل اعلام شده حرکت کردند.

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر عنوان کرد: آت‌نشانان به محض رسیدن و با توجه به بررسی‌های اولیه از کارگران حاضر در محل مشخص شد که راننده لودر که در حال کار کردن و ریختن خاک به صورت دپو شده در قیف مخصوص انتقال خاک به قسمت تولید آجر سفال در محل نوار نقاله بوده که برای کنترل و مشاهده حجم خاک در قیف از لودر پیاده و در لبه قیف مستقر و در حال رویت بوده که ناگهان به درون قیف پر از خاک سقوط می‌کند.

وی افزود: در این میان امدادگران سریع با تجهیزات در اختیار داشته اقدام به برداشت خاک و راه‌اندازی نوار نقاله می‌کنند و مابقی خاک را تخلیه و متاسفانه جسد بی‌جان کارگر 63 ساله را رویت و با همکاری نیروهای 115 حاضر در محل جسد را معاینه و پس اطمینان از فوت وی آن را توسط آمبولانس به سردخانه انتقال دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟