6 روز زندانی شدن در اسارتگاه 2 برادر مخوف / هنوز وحشت زده ام

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی لامرد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، فردی پس از 6 روز اسارت از چنگال آدم ربایان رها شد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور  بیان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در تاریخ 12 بهمن ماه سال جاری در بخش "اشکنان" این شهرستان، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد فردی توسط 2 نفر برادر گروگان گرفته شده است.

سرهنگ "زارع‌پور" عنوان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و آدم ربایان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از اقدامات گسترده پلیس برای آزادسازی گروگان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و روز گذشته فرد ربوده شده را در یکی از روستا‌های استان سیستان و بلوچستان رها و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با اشاره به اینکه علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات حساب با فرد ربوده شده بوده است، گفت: تلاش برای دستگیری آدم ربایان در دست اقدام است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟