خاکستر شدن اتوبوس در مرز تمرچین / بدون مسافر و بدون آتش نشان ! + عکس

به گزارش رکنا، مقارن با ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ( ۱۶ بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محل دروازه ورودی مرز تمرچین پیرانشهر دچار حریق شد و بشدت آتش گرفت.

یکی از شاهدان عینی ماجرا گفت: متاسفانه این آتش سوزی باعث بروز خسارات سنگین مالی به اتوبوس شده است.

وی ادامه داد: از همان لحظات اول حادثه با تماس تلفنی؛ ماموران ایستگاه آتش نشانی شهرستان را در جریان امر قرار دادیم اما متاسفانه بنا بر موقعیت محور تمرچین و فاصله مرز با مرکز شهر؛ اکیپ آتش نشانی پس از گذشت بیش از نیم ساعت موفق شد در محل حادثه حضور پیدا کند.

این شاهد عینی با ابراز گلایه از شرایط موجود؛ تصریح کرد: این آتش سوزی اولین مورد نیست که در مرز تمرچین اتفاق می افتد و در سالهای اخیر متاسفانه بارها شاهد چنین حوادث تلخی بوده ایم اما هر بار با مشکلات اساسی در نبود آتش نشانی در مرز مواجه شده ایم.

متاسفانه اکیپ آتش نشانی در موعد مقرر در محل حادثه حضور پیدا نکردند و همین مورد باعث بروز خسارات سنگین مالی شد.

گفتنی است؛ که در این حادثه که سرانجام با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد؛ خوشبختانه هیچ خسارات جانی متوجه مسافران و خدمه اتوبوس نشد اما خسارات سنگین میلیاردی به اتوبوس وارد شد.

نبود اکیپ و ایستگاه آتش نشانی در محل پرتردد مرز تمرچین پیرانشهر که همواره در معرض چنین حوادثی قرار دارد واقعا جای بسی تعجب و تاسف هست چرا که این گونه حوادث چندمین بار است که در محدوده مرز تمرچین پیرانشهر اتفاق می افتد و هر بار با وعده های عملی نشده مسئولان به باد فراموشی سپرده می شودبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟