راننده اتوبوس مسافر تهرانی را زیر گرفت

به گزارش رکنا،  سرهنگ "احسان مومنی" اظهار داشت: ساعت 17:30 عصر دیروز وقوع یک فقره فوتی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه "سعیدی" زیر پل بهاران بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس شهری با مسافری به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از عوامل منطقه 18پلیس راهور پایتخت به همراه تیم امدادی در محل حاضر شدند، گفت: متاسفانه به علت شده صدمه وارده مسافر در محل تصادف جان خود را از دست داد.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت تصریح کرد: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، وقوع تصادف در محل ایستگاه اتوبوس رخ داده و عدم توجه راننده جلو عامل اصلی و تامه وقوع تصادف فوتی بوده است.

مومنی با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی راننده در کنترل این اتوبوس بوده، گفت: سرعت زیاد و عدم توجه کافی به جلو، عجله و شتاب در زود رسیدن به مقصد این اتوبوس باعث شده تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با مسافر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته با مسافر به شدت برخورد می کند.

در انتها موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهری نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟