لحظه دلهره آور نجات یک مرد از شعله های آتش برج + فیلم / امریکا
حجم ویدیو: 6.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش گروه ترجمه رکنا،اخیرا ویدیویی در رسانه ها به انتشار گذاشته شد که لحظه نجات یک مرد را در آتش به تصویر کشیده است.

در ویدیو منتشر شده نشان می دهد که مردی جوان در یکی از برج های لس آنجلس گرفتار آتش شده که با امدادرسانی سریع آتش نشانان جانش نجات یافت.

از قرار معلوم، مرد گرفتار پس از آتش گرفتن وسیع یکی از طبقات برج 25 طبقه پلازا در حالی که خود را به لبه پنجره رسانده بود و در معرض مرگ بود توسط نیرو های امداد نجات پیدا کرد.

در ویدیویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده آتش را در طبقه ششم این برج نشان می دهد که یکی از ساکنان در حالی که خود را به لبه پنجره رسانده و منتظر کمک آتش‌نشانان است که خوشبختانه لحظاتی بعد آتش‌نشانان با کمک یک نردبان بلند خود را به محلی که این مرد ایستاده بود رسانده و موفق می‌شوند جان او را نجات دهند.

گفتنی است که پس از وقوع این حادثه هولناک 15 نفر در پی آن به بیمارستان منتقل شدند که در بین آن ها یک کودک 3 ماهه حضور داشته که اکنون تحت مراقبت پزشکان است.

آتش‌نشانان پس از یک ساعت و نوزده دقیقا تلاش موفق به خاموش کردن کامل آتش شدند و این حادثه آتش سوزی تلفات جانی نداشت و تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 541033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟