تکذیب ابتلای شهروند دزفولی به کرونا

به گزارش رکنا ، فریدون جعفریان‌فر مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص شایعه مشاهده یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا نه تنها در ایران بلکه در دزفول مشاهده نشده است.

او با بیان اینکه پیگیری قضایی برای منتشر کننده این خبر کذب انجام می‌شود، بیان داشت: با توجه به آماده باش بهداشت جهانی، هشدار‌های بهداشتی درخصوص مراقبت از ابتلا به ویروس کرونا داده شده و آمادگی لازم در این زمینه وجود دارد.

جعفریان فر از مردم خواست اخبار خود را از مراجع رسمی دنبال و از انتشار مطالب بدون منبع موثق در فضای مجازی خودداری کنند.

پیامی از صبح امروز در فضای مجازی استان خوزستان مبنی بر قرنطینه یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول منتشر و در آن عنوان شده بود که این فرد از اهالی بخش شهیون دزفول بوده و به این بیماری مبتلا شده است.

کرونا ویروسی جدید است که همزمان با سال نو میلادی، کشور چین را در معرض تهدید قرار داده و به دنبال آن به چند کشور دیگر نیز قدم گذاشته‌است؛ این ویروس به یکی از خبر‌های اصلی رسانه‌های داخلی کشورمان تبدیل شده و مدام شاهد نقل قول‌هایی از طرف مسوولان وزارت بهداشت در ارتباط با اهمیت پیشگیری و مقابله با این ویروس مرموز هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟